18 października w kl. 2b podczas zajęcia Plan dnia zakodowany w obrazkach i aplikacji ScratchJr uczniowie poszukiwali odpowiedzi na pytania „ Jak wygląda plan dnia ucznia, a jak mógłby wyglądać, gdyby to dziecko w pełni o nim decydowało?”, „Jak odmierzamy czas, ile czasu poświęcamy na daną czynność?” Żeby móc odpowiedzieć na te pytania mata edukacyjna zamieniła się w tarczę zegara, a uczniowie byli jej wskazówkami. Kontynuacją zajęć na macie było stworzenie animacji w ScratchJr przedstawiającej upływający czas na zegarze. Uczniowie świetnie poradzili sobie z zadaniem.

191017_015901_19.jpeg 191018_062709_0.jpeg 191018_062709_1.jpeg

191018_062709_2.jpeg 191018_062709_3.jpeg 191018_062709_4.jpeg

191018_062709_5.jpeg 191018_062709_6.jpeg 191018_062709_7.jpeg

191018_062709_8.jpeg 191018_062710_10.jpeg 191018_062710_11.jpeg

191018_062710_9.jpeg