W czasie Tygodnia Kodowania klasy IIa i IIb  wykonywały uwielbiane przez dzieci dyktanda graficzne. Część uczniów wykonywała zadania polegające na wypełnieniu kratkowanej planszy według współrzędnych (także dyktanda z osią symetrii),  pozostali odkodowywali obrazek ma macie do kodowania.  Dzięki tym ćwiczeniom uczniowie rozwijali swoją  spostrzegawczość, orientację przestrzenną (na małym i dużym formacie), logiczne myślenie, koncentrację, koordynację wzrokowo-ruchową, a także nabywali umiejętności potrzebne do nauki programowania. Urozmaiceniem zajęć była gra „ Statki”, podczas której uczniowie musieli wykazać się logicznym myśleniem, umiejętnością przewidywania i strategii. Gra dostarczyła dzieciom mnóstwo radości, a każdy zdobyty okręt ogromną satysfakcję. 

191017_015901_10.jpeg 191017_015901_11.jpeg 191017_015901_12.jpeg

191017_015901_13.jpeg 191017_015901_14.jpeg 191017_015901_15.jpeg

191017_015901_16.jpeg 191017_015901_17.jpeg 191017_015901_18.jpeg

191017_015901_19.jpeg 191017_015901_20.jpeg 191017_015901_9.jpeg

191017_015902_21.jpeg 191017_015902_22.jpeg 191017_015902_23.jpeg

191017_015902_24.jpeg 191017_015902_25.jpeg 191017_015902_26.jpeg

191017_015902_27.jpeg 191017_015902_28.jpeg 191017_015902_29.jpeg

191017_015902_30.jpeg